Monday 4 July 2011

Remember the tea kettle.



Pentru ca imi place cum ma linisteste ceaiul de levantica, seara inainte de culcare.
Pentru ca imi place sa primesc cutii de ceai rosu, prin Posta, de Martisor.
Pentru ca imi place sa beau un ceai atunci cand mor de frig, eventual sa-mi frig limba din cauza nerabdarii.
Pentru ca ceainicele mi se par niste cadouri adorabil de perfecte.
Pentru ca sa citesti o carte devine si mai interesant atunci cand ai alaturi un ceai grozav.
Gata! :D


Tea is drunk to forget the din of the world. ~T'ien Yiheng

Each cup of tea represents an imaginary voyage. ~Catherine Douzel


Find yourself a cup of tea; the teapot is behind you. Now tell me about hundreds of things. ~Saki

Drink your tea slowly and reverently, as if it is the axis on which the world earth revolves - slowly, evenly, without rushing toward the future. ~Thich Nat Hahn

VANDUTA
Si in timp ce savurati un ceiut aromat, va reamintesc...sacosa o gasiti pe Lipscani, la Monique si nu uitati de CONCURS.


O zi magnifica,


Rox.


No comments:

Post a Comment