Wednesday 11 May 2011

Portici, San Giorgio a Cremano, Sorrento


These streets made me feel brand new.








Saptamana trecuta am petrecut-o in Italia, timpul fiind impartit intre cursuri de teatru, petreceri tematice, descoperirea unor oameni uluitori si desigur, shopping . A fost o saptamana lunga si scurta in acelasi timp, care m-a facut sa ma simt plina energie, creativitate si inspiratie.




Desi, locatia initiala trebuia sa fie Napoli, planul a fost schimbat spre bucuria mea. Nu mi-a placut Napoli, gunoiul, traficul aglomerat si galagia nu sunt pe gustul meu, insa am fost placut surprinsa de Portici, San Giorgio a Cremano si Sorrento, unde mi-am petrecut o buna parte din timp.

In aceste 3 locuri, am descoperit magazine micute, dar pline de veselie si culoare. Majoritatea erau afaceri de familie, astfel copiii jucandu-se veseli prin garderoba, iar parintii lor mustrandu-i intr-o italiana necunoscuta mie, dar ce parea plina de farmec.

Am incercat sa-mi incep zilele prin stradutele intortocheate si inguste, ratacindu-ma prin piete aglomerate pline de fructe ce aratau delicios, inca de dimineata, fiind intampinata de cuvinte precum "Ciao, bela!" ce-mi aduceau involuntar un zambet imens pe buze. Mi-ar placea sa-i pot multumi cumva dlui care mi-a facut cadou un mar, pentru ca nu mai am aveam marunt, iar dependenta mea cerea sa fie satisfacuta.


Daca mergeti in Italia, pe langa paste si pizza de care inca nu m-am saturat, incercati inghetata, mai ales cea de pere, cocos si neaparat cafeaua ginseng...pe care ei o beau dupa-amiaza avand un efect energizant si un gust deosebit.






Acum va las sa admirati cateva vitrine si alte lucruri haioase din Portici, San Giorgio a Cremano si Sorrento.




































Shh, no singing (haha)





Sper ca vi s-a facut dor de o calatorie, pentru ca vine vara, caldura si trebuie sa ne incarcam cu multe idei pentru niste vacante cat mai speciale.


Pe curand,


Rox.

No comments:

Post a Comment