Friday 10 August 2012

Bites of happiness

Salut!

Trebuie sa stiti ca nu m-am evaporat, si nici nu am renuntat la blog...stiu doar ca a fost o perioada plina, si pe parcursul postarii asteia o sa intelegeti de ce. Probabil pozele vor fi mai sugestive decat cuvintele mele si asta ma bucura pentru ca emotiile sunt uneori prea dificil de explicat.

Welly well, acum catva timp, am absolvit. Da,da...s-a cam dus liceu.



Si ghiciti ce, in ziua respectiva am aflat ca sunt demna de un premiu. Mama s-a bucurat grav. :D
Chestiile astea, parca, trebuiau sarbatorite, asa ca am profitat.
Apoi, ne-am dat seama ca trebuie sa profitam un pic mai mult...caci tot batea BAC-ul la usa. Asa ca ne-am facut simpatice si am mers la bal.






Treaba devenea serioasa, asa ca o buna perioada, invatatul a devenit prioritatea. Totusi, intre carti, comentarii, harti si variante, aveam un motiv de sarbatoare: am mai imbatranit cu un an. :D

Cumva, am scapat de BAC cu brio si priviti aici, fata mea, de pe diploma.


A urmat o lunga perioada de relaxare, de care inca mai profit. Am calatorit un pic, am vazut locuri faine, am facut shopping in niste second-hand-uri extrem de ieftine din Resita. E asa o usurare cand poti sa zambesti pentru ca pierzi timpul fara remuscari si te bucuri de libertate.







Hihi, am ajuns cumva si la mare, la concertul lui Jessie J, care m-a binedispus si inarmat cu optimism. De atunci, imi tot promit ca o sa fac postarea asta, dar sincera sa fiu...nu am stare, va voi spune curand de ce, dupa ce voi primi o veste buna, sper! :D



Ajunge! Prea mult legat de viata mea. Sper ca ati observat cel mai incantator element al blogului, banner-ul realizat de magnifica Mary de la Skinny Bunny. Eu il ador, mi se pare ca reda perfect haosul general in care plutesc.

Si de acum revin pe bune, fara promisiuni, stiu ca ma voi tine cuvant pentru ca mi-e dor.

Pe foarte curand,

Rox.


No comments:

Post a Comment