Thursday 2 February 2012

let them go.







Saluut!

Cum rezistaţi frigului?

Tentaţia de a lenevi toată ziua, de a mânca multe portocale şi de a bea ciocolată caldă cu scorţişoară continuu, nu-mi dă pacee.
Am cam încetat să mai ies din casă, sunt leneşă...da, ador asta, recunosc!
Totuşi, de fiecare dată când îmi fac curaj să-mi părăsesc căminul călduros....aleg câte un pulover XXL, genul în care intri tu şi încă 4 prieteni de ai tăi(am dezvoltat o pasiune groaznică pentru ele), dar sunt adorabile şi călduroase. Problema apare t
ocmai atunci când deschid uşa şifonierului, care deja s
-a strâmbat şi mă intreb cât va mai rezista...
Ei, da...nu vă speriaţi, iubesc haosul şi desigur aşa este organizat şi şifonierul meu, bazat pe grozava teorie a haosului...Printre altele, hainele nu mai au loc şi pun pariu că sunt câteva pe care le port 1 dată/an(desigur cu plăcere chiar şi atunci) aşa că plănuiesc în weekend-ul acesta să fac o cercetare amănunţită asupra lucrurilor de care cred că ar fi momentul să mă despart.



Şi ca să accelerez acest plan, am hotărât să mă despart de 2 geci care stăteau triste într-un colţ, sunt sigură că cineva va dori să le înveselească.


Prima...este o geacă maro, grosuţă...culoarea este puţin mai închisă decât în poza detaliată. Are buzunare mari, o gluga ce promite să te apere de vânt, nasturi şi fermoar.
Material: nu ştiu exact, dar este moale şi placută la atingere
Stare: foarte bună
Preţ:18 lei - VANDUTA
Măsura: n-am idee, are în talie un şnur ceea ce o face "reglabilă"





Cea de-a doua geacă, eu o numesc "Pictata" pentru că e precum un joc magnific de acuarele care îmbină culori simpatice.
Are 3 nasturi lipsă în partea de jos şi un mic defect ce este vizibil în ultima poză, totuşi cu puţină creativitate pot fi remediate.
Preţ: 8 lei -VANDUTA





Alege-o pe cea care te reprezintă, simplu....petite.aimee@yahoo.com
După weekend vin cu alte lucruri cărora merită să le aruncaţi o privire.

Hugs,

Rox.





No comments:

Post a Comment