Monday 12 September 2011

bunele maniere, printesa Zelda si pantalonii fermecati.


Salutare!

Weekend-ul acesta s-a desfasurat intr-un mod frumos, destul de obositor, insa atunci cand ai parte de aprecierea oamenilor din jurul tau, parca lucrurile sunt mai simple, oricat de dificile ar parea initial.



Voluntara a Asociatiei Manieres, am purtat o rochie superba, cu care am incantat privirile copiilor carora le-am dat cateva sfaturi, in vederea bunelor maniere. Am fost uimita de curiozitatea si interesul pe care le aratau. Au fost insa si multi adulti care ne-au laudat initiativa, spunand ca in aceste zile, bunele maniere sunt pe cale de disparitie. Noi, cei din asociatie, speram sa nu fie asa.







Asociatia este inca la inceput, asa ca daca va intereseaza voluntariatul, va asteptam sa va implicati si voi, cu mare drag.

Tot, la ONG Fest, m-am indragostit de Dulcineea, acum Zelda cum denumit-o eu, pe care am si adoptat-o provizoriu, pana cand ai mei vor fi convinsi ca este perfecta pentru a face parte din familie.


Iar, astazi...a luat si ea parte la niste poze pe care le-am facut pentru voi.
Astfel, am pozat niste pantaloni foarte comozi, din material subtire, potriviti pentru inceputul toamnei, atat de calduros. Isi asteaptau demult randul pentru a-si face aparitia pe blog, insa nu am avut timp deloc pentru ei. Rusinea mea ca i-am tinut prea mult timp departe de voi. Sper sa va placa, eu am 2 pereche si ii ador, i-as purta in fiecare zi!


Pantaloni pana cu pense si talie inalta, anii 80'- portocalii- masura 3(38), made in England, noi cu eticheta - 20 lei

Acest model este diferit fata de cel anterior...tot cu talie inalta, insa fara pense. Disponibili pe rosu si mov la doar 20 lei.

Iar acestia sunt acelasi model ca cei portocalii, dar sunt culoarea mustar-masura 2(36)....tot 20 lei.



Daca va incanta vreo pereche va astept comanda pe petite.aimee@yahoo.com


Pe curaaand,


Rox.




No comments:

Post a Comment