Wednesday 16 November 2011

Hartie, Terapie, Quilling, Amintiri.




Salutareee dupa o lunga pauza!

Cumva, Noiembrie ne imbratiseaza si ne infioara cu frigul ei...iar spre rusinea mea, nu am mai apucat sa scriu mai nimic pe blog, insa am revenit pentru a va povesti o experienta grozava.

Evenimentul lansarii celui de-al 3-lea numar print a revistei Atelierul a fost un plin de enegie pozitiva. Ajunsa in intarziere(ca de obicei), am pasit intr-o atmosfera relaxanta, plina de oameni zambareti, iar pe fundal rasunau niste acorduri faine de jazz ale unor melodii uitate pe repeat in playlist-ul meu.
Inghetata din cauza frigului de afara, m-a incantat caldura pe care o simteam in acel spatiu. Am renuntat la fular si gramada de haine si m-am straduit sa-mi fac loc la unul dintre ateliere. Nu stiam exact pentru ce sa optez, cel de quilling sau cel cu idei cusute. Imi suradeau ambele, insa spre rusinea mea...auzisem de quilling, insa nu stiam exact ce inseamna. Asa ca am optat pentru acesta.




Am cunoscut-o astfel, pe Madalina Gogorita (blogul ei minunat, aici) care m-a impresionat vorbindu-mi despre cum a inceput hobby-ul ei pentru origami si quilling. Ea mi-a prezentat aceasta arta intr-o maniera foarte dedicata si plina de pasiune .





Asadar, din cate am inteles....quilling reprezinta arta de a rula hartie. Aceasta a devenit cunoscuta undeva prin secolul 18, datorita domnisoarelor si doamnelor din inalta societate care o considerau o metoda interesanta de petrecere a timpului. Insa, dupa parerea mea...quilling-ul ar putea fi o minunata forma de terapie, pentru ca de-a lungul timpului petrecut la masuta atelierului, m-am relaxat teribil si parca am reusit sa evadez intr-o lume a ideilor. Am fost invadata de amirile din copilarie cand la ora de educatie plastica faceam tot felul de minunatii din hartie, martisoare, felicitari pentru diversele sarbatori, ghirlande pentru pomul de Craciun si mult altele.

Din cand in cand...nu uitati sa va alocati timp, voua si amintirilor voastre, pentru ca ele ne amintesc cine suntem.

Eu zic sa incercati si voi, luati parte la un atelier, sigur o sa surada. A 2-a zi, mi-am purtat mandra brosa pe care am reusit sa o realizez. E formata din multe stelute colorate, unele mai strambe, altele mai reusite...pentru ca degetele mele inca nu s-au obisnuit sa modeleze hartia..insa presimt ca se vor imprieteni curand.


Va imbratisez,

Rox

No comments:

Post a Comment