Tuesday 26 April 2011

Cause you have diamonds inside.






Salut!

Sper ca ati petrecut frumos de sarbatori. Mi-am adus aminte ca doream sa va arat ceva.

De curand, am sarbatorit primavara printr-o micuta prezentare de moda, alcatuita din tinute eco. A fost amuzant sa-mi vad toate colegele stresate, pentru ca le alunecau sacii de gunoi de pe corp, ori pentru ca li se desfaceau cusaturile, sau aveau mancarimi din cauza sacului de rafie. Creativitatea a atins cote inalte si mai mult de atat....ne-am demonstrat ca nu ai nevoie de materiale scumpe pentru a fi chic, ca poti fi chic chiar si intr-un sac de gunoi, desi...nu va indemn sa purtati un astfel de outfit, e doar impresie ce a
ramas in urma prezentarii si cred ca o sa mi-o impartasiti.


Sper ca vi s-a parut draguta tinuta realizata de mine.


Pe curand,

Rox.

No comments:

Post a Comment