Wednesday 16 March 2011

Rochite, floricele, inspiratie.





Salutare!



Abia acum am reusit sa-mi fac ceva timp, pentru a posta cateva lucruri care mi-au placut la V for Vintage Flower Power. Ratacind cateva ore pe acolo, am studiat multimea de outfit-uri pentru This is my suit...am facut cateva poze, m-am indragostit de cateva rochite...si m-am lasat inspirata de unele persoane.








Observ ca obsesia mea pentru hainele fetelor de la M12, devine tot mai mare, m-am indragostit de aceasta rochie de-a dreptul uluitoare! Mi-au placut la nebunie pantofii lor, asa ca am transformat o pereche mai veche de ghete din piele intoarsa, aplicandu-le niste tinte:D.


Iar...acum, am inceput sa lucrez la niste sacose, pentru ca nu ma pot abtine, visez tot mai multe modele:D


Va invit sa-mi spuneti cum vi se pare prima sacosa si sa aruncati un ochi si pe http://thisismysuit.com.

Pe curand,

Rox.

No comments:

Post a Comment