Wednesday 10 November 2010

hmmm.




Toamna ma face sa ma simt rigida.

Am prins o gripa urata rau...asa ca saptamana asta mi-am petrecut-o acasa. Insa, nu a fost deloc distractiv. Am incercat sa ma motivez cu carti bune si ceaiuri aromate.
In jurul meu, pluteste o stare de negativism pe care incerc sa o elimin si sa ma axez pe lucrurile care imi plac. Mi-am facut de lucru si mi-am redecorat biroul...

Am vrut sa-mi fac de lucru si cu micuta Aimee, insa inspiratia nu a prea venit.

Am repetat singura melodie pe care o mai stiu la pian si sunt absolut sigura ca vreau sa reiau cursurile.

De cateva luni, incerc sa-i gasesc un loc acestui tablou, insa tot pe hol a ramas. Neglijez multe lucruri in ultima perioada, precum si blogul, astept un impuls, o idee...nu stiu, ceva care sa va placa si voua si mie. Trebuie sa vina, daca nu, eu o sa mor de plictiseala. Nu-mi place sa stagnez.

P.S: aveti grija cu gripa, eu nu mai scap de ea!

No comments:

Post a Comment