Monday 23 August 2010

Don't forget to be awesome!



Ma uit cu uimire la data ultimei postari si imi este rusine.
Am fost plecata, ocupata, implicata in multe proiecte care m-au ajutat sa descopar parti din mine care stateau ascunse. Sunt usor dezamagita ca nu am avut dorinta de a le descoperi mai devreme si totusi, incantata pentru ca de acum inainte, voi profita la maxim de ele.
Asadar, ma intorc si sunt plina de entuziasm...usor, usor, lucrurile se vor calma, iar voi veti putea observa o schimbare chiar din aceste pagini.
Va imbratisez si va garantez ca mi-a fost dor de voi. Am ramas putin in urma cu noutatile de pe bloguri, dar voi recupera.
Ce m-a inspirat astazi si sper sa va inspire si pe voi, in fiecare zi:

2 comments:

  1. sunt multe lucruri frumoase in viata, dar trebuie sa avem si cu cine le imparti, realiza.

    ReplyDelete
  2. Iar eu sunt sigura ca sunt si multi oameni frumosi in viata pe care trebuie sa-i descoperim:D

    ReplyDelete