Monday 15 March 2010

weekend cu surprize:D


Targul de weekend-ul acesta de la La Scena, m-a surprins intr-un mod placut. Se simtea bucuria venirii primaverii, a caldurii, zarva si multitudinea de hainutze cat mai viu colorate.

haha stanga eu, prietena mea Maria dreapta...eu am profitat si mi-am luat o rochita subtire cu floricele, achizitionata tot de la un targ, gentuta pe care am cumparata la targul de acum 2 saptamani de la La Scena, by Joop! :D:X , o jacheta pufoasa pe care o numesc "animalul meu" haha si tenesi pentru ca am cotrobait Bucurestiul si ne-am bucurat de soare:X.



Mi-a placut tare mult initiativa cu briosele, care de astfel erau absolut delicioase, m-am limitat doar la una, hehe. Felicitari, http://www.cevacudichis.blogspot.com/! (imi cer scuze, am tot incercat sa intorc poza, dar o posteaza tot asa.)



Si...desigur nu am plecat nici de aceasta data cu mana goala....


Abia astept sa o port...va puuup!:D

No comments:

Post a Comment