Sunday 20 September 2009

Cum a fost la The Clothes Next Door Party




Atmosfera placuta, multa vorbaraie, muzica buna si o prezentare de moda pe cinste.


La prezentare s-au facut remarcate si 2 tinute de ale mele prezentate de una dintre cele mai bune prietene ale mele Stefy. As vrea sa-i spun astfel ca apreciez enorm ceea ce a facut pentru mine, ca sunt extrem de mandra de ea si ca a aratat ca o papusica de portelan...dupa cum o sa vedeti si voi. Ea nu are nicio treaba cu modelling-ul, desi a facut cativa ani in adolescenta. La rugamintiile mele a prezentat totusi 2 tinute. Este exact genul de femeie pe care as alege-o sa fie imaginea Petite Aimee. Ea reuseste sa-mi sugereze extrem de multa naturalete, gingasie. Sper ca tinutele sa va placa, una dintre ele s-a vandut complet, iar din cealalta mai sunt cateva piese disponibile. Vreau sa-i multumesc si organizatoarei, lui Stephanie care a avut saraca o multime de lucruri pe cap, poate unii n-au fost multumiti de intregul eveniment, dar eu cred ca straduinta ei s-a vazut.
Fetele inainte de prezentare. Stefy - modelul meu drag:XStefy- tinuta nr 1. Stefy defiland.

Stefy- tinuta 2 ( papusica de portelan)




"Creatoarea" si modelul :)). gen multumim, multumim.



Eu, Stephanie( The Clothes Next Door) si Lulu.

No comments:

Post a Comment