Friday 26 June 2009

First Set.

Hello! M-am riscat si iata prima postare. Am fost foarte nerabdatoare in privinta ei, zilele astea i-am obosit pe toti din jurul meu. Am facut cateva poze pentru voi. A fost foarte distractiv, iar la sfarsit nu vroiam sa-mi mai dau jos hainutele acestea=)). Sper sa va inspire in legatura cu cum le puteti accesoriza si sa fie pe gustul vostru( ca pe al meu sigur sunt) :)).







O camasuta simpla, foarte la moda, care se leaga in talie.


Marca: Orsay


Stare: Foarte buna


Marime: 38/40


Pret: 20 lei

PRET FINAL: 15 LEI







Marca: H&M

Stare: foarte buna

Marime: M

Pret: 15 lei

PRET FINAL: 10 LEI




Niste pantaloni absolut adorabili, cu buzunare, dintr-un material subtire.


Marca: necunoscuta

Stare: foarte buna

Pret: 20 lei

PRET FINAL: 12 LEI


Cu siguranta palaria nu este potrivita acestui sezon, dar este o investitie buna pentru toamna, deoarece este un model deosebit.

Stare: foarte buna

Pret: 25lei- VANDUTA

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.Mark Twain

No comments:

Post a Comment